Pembemantar merhabalar oğlum 7 aylık benimde ek gıda surecim çok kötü başladi hatta yeşil kabağada alerjisi oldu istemedigi zaman ısrar etmedim buharda pişirip veriyordum sonra baktım olmayacak sabah kalkinca emzirmedim yumurtayi kati kesinlikle yemiyor ama kayisi kivaminda yiyor deneye deneye buldum bu arada sonra yogurt peynir igrenerek yiyor corbalarini yogurtlu yapmaya basladim şimdi çok sukur 3 oğune gectim un irmik muhallebi yapiyorum icine de sevdigi armut var bitek onu az suda haslayip blen edip veriyorum bayiliyor corbalari ilik sulu yapiyorum ispanagi oatatesli firinda yapiyorum bayiliyor avakado hayatta yemez dedim labne peynir ile bayila bayila yiyor bugun ilk defa tek basina labne verdim agzindan bile cikarmadi suyada yeni yeni alisti hatta şöyle soyliyim emzirdim su verdim uyandi su verdim icmesede biberonu hep verdim yeni yeni alisiyor gibi suyuda ebbekden bebek suyu aldim birde cay kasigi ile yemegi seviyor bebek kasiklarini oek sevmedi malesef deneye deneye sevdiklerini bulmaya calisiyoruz iste biraz sabredin insaallah sizde bulacaksiniz yeme yönlerini