Ek gıdayı değil de kaşığı kabul etmiyor olabilir.. Yani benim bebeğimde bu şekilde olmuştu. Bir tatlı kaşığından öteye gidemiyorduk. Hazır meyve pürelerinin kaşıkla değil de hüptirik gibi tüketilenleri var ondan aldım sadece bir tane. Onu aldı ve kontrollü bir şekilde yavaş yavaş verdim sevdi. Sonra aynısının kavanoz olanını aldım başta yine bi tereddüt etti sonra hepsini bitirdi. Sonra kendi yaptıklarıma geçtim bu şekilde alıştık biz.