Mhmtanne benim oğlumunda var . Doğduğundan beri enfeksiyonlu doğmuştu ardından bir de hastane de enfeksiyon kaptı 26 gün yoğun bakımda kaldı . Şimdi hala hırıltısı var . Bir de bizim aynı zamanda süt alerjimizde var . O da etkili ama doktorlar tutukla alakalı olabilir dediler . Balgamı da var ama çok şükür ciğerlerine inmiyor uzun bir süredir . Burnunu sık sık temizliyorum inşllah geçer bu durum .