Mhmtanne bizim de neredeyse doğumdan itibaren vardı 4 doktora gösterdim ciğerlerinde bi şey olmadığını söylediler çok şükür, doktor ses kıkırdaklarının yumuşak ve ince olmasından dolayı bebeklerde olabileceğini ve zamanla geçeceğini söylediler. Tıpta adı laringomalazi diye geçiyormuş hatta şu an 4,5 aylığız baya azaldı. Siz de önce doktora gösterin göğsünü ve ciğerlerini dinlesinler bi şey yoksa endişelenmeyin bence geçecektir zamanla 🙏