Polannem Rumuz_13 yok sıkıntı olmadı. Ama içim rahat etsin diyosanız limon kurutabilirsiniz. Öyle yapanlar varmış
Seden Umutveannesi ya benimde eşim istiyo 2 model arasi kaldim karaca hosuma gitti ama kötü diyen arkadaslar da var Philipste bu isi ilk yapan marka ilerletmistir kendini diye düşünüyorum 😀 teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
Seden KahveliVera beyaz esya ve küçük ev aletleri biraz sans işi geliyor bana, benim beyaz eşyalarim Arçelik çok memnunum 7 yildir ama arkadasimin herseyi bozuldu 🤦🏻♀️ teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
Polannem Seden başka çıtayı arşa çıkarayım kocam bişey diyemesin diye karnıyarık bile yaptım 😂 şimdilerde o bana bakıyor ben ona 😂
Seden busrakuzeyy onun hakkinda bi bilgim yok açıkçası hic duymamıştım hatta burda arkadaslar yazinca baktim ama fiyati beni biraz aşıyor, 3 kişilik bi aileyiz xiaomi icin hazne kucuk diyorlar hep tabi modele gore değişiyodur ama bilemedim
1Dost Seden xiaomi aldım çok memnunum daha iki hafta bile olmadı. Köfteyi harika yapıyor sebze tavuk patates deneyebildim elimin altında kolaylık fırını açmak zor geliyor
ikikizannesi Sufleeee hic zorlanmiyorum tavuk yapinca mesela icine su koyuyorum yemegimizi yiyoruz alip yikiyorum hemen cikiyor kurumadgi icin ust kismida kirlenmedi henuz