balkizimmmm Annemkuzum12 kızıma 6 aylık iken ameliyathane ortamında anestezi verilerek, dil ve dudak bağı operasyonu yapıldı. Doktorumuz KBB yönlendirdi ve yapıldı.
Annemkuzum12 balkizimmmm nasil bi surec oldu zor oldu muu kac dakka surdu acaba Iylesmesi zaman aldi mi
Mi-Mi Annemkuzum12 merhaba benim cocugumdada var kaç aylık sizinkş.ilk zamanlarda meme reddi yaşanmıyor ise sorun teşkil etmiyor deniliyot ve kestirmedim ben duruyor iki dişi ayrıl cıkacak ama 😊
Annemkuzum12 Mi-Mi suan 15 aylik ve disleri gercekden ayrik ciktii ve dudagini cevirip yemek yiyemiyor
Mi-Mi Annemkuzum12 benim anladıgımda 4aylıj flndı beslenmesinde sıkıntı görmediğim için acı çektirmek istemedim.çok korkulacak birşey değil ama üzülmeyin.kesimidr çok basitmiş büyüdü ise ama uyuşması gerekiyor kücükken direkt kesiliyor
balkizimmmm Annemkuzum12 yani kısa bir operasyon ama bebeğimi verdikten 1 saat sonra getirdiler. İlk gün dudağı şişti emmek de zorlandı ama sonrasında hiç bir problem olmadı.
Annemkuzum12 Sontvbukucu oy yesinlerr neden aldirmadiniz acaba suan kac aylik benim ki yemegi ceviremiyor agzinda sizde de oyle bir durum var mi
Sontvbukucu Annemkuzum12 yok bizde sadece dudak bagi var dil bağımız yok dudak bagi için de hem cocuk doktoru hem dis doktoru gerek yok dedi zaten yemesinde emmesinde sorun olmadı.
Annemkuzum12 Sontvbukucu ama kotu duruyor ya rahatsiz etmez mi disinin ortasina kadar gelmis kesilirse en iyisi ben kestiriyim
Annemkuzum12 Sontvbukucu disleri ayrikk yesinlerrr Rabbim saglikli buyutmeyi nasip etsin annesii rabbim baska dert vermesinn
Sontvbukucu Annemkuzum12 işte ona doktor karar veriyor yani siz istediniz diye kesilmiyor çünkü buyudukce duzelme ihtimali var :)
Annemkuzum12 Mi-Mi keşke küçükken farketseydim büyüdükçe zor oluyormuş dişeri çıktıkdan sonra farkettim
Ecemsare15 7+8 günlük bebeğin yeni fark ettim doktora gideceğiz bizde inşallah sakıncalı bozuyya değildir rabbim yavrularımıza şifa versin insallah