Benim kızım da 15 aylık ilk dişleri ayrıktı farketmedim aklıma bile gelmedi 1 yaşında farkettim çocuk doktoruna götürdüm KBB uzmanına yönlendirdi. Ciddi beslenme sorunu var mı dedi ek gıdaya geçtiğimiz için yoktu ama 6 aylıkken meme reddi oldu bir daha aldıramadım yok dedim. Büyüdüğü için anestezi ile kesim yapıldığını 14 kilo alntına önermediğiniz küçük olduğunu söyledi yaptırmadık. Kesilince yerine gelecek süt dişleri ayrık olmazmış bu nedenle bekliyoruz biz ☺️