melalke
Teşekkürler güzel anne, rabbim şifa versin.
Bir de ben dua çok inana biriyim. Kekemelik dua su var biz gecene kadar bebeğime geceleri eşim ayrı ben ayrı okuduk.
Ve kesinlikle inanamıyorum dua bizi çabucak iyileştirdiğini. Oyun terapisti görevini ben yüklendim bebeğimde i. Dediğim gibi küçüktü 2 yaş ve bütün ortak karar da anne ile ilerleme idi. Şükür atlattık biz.
Ama kesinlikle sebebi bilerek ilerlemek harika.
Bebeğim şuan 3 yaş 3 aylık ve 2 gün önce tren ve heykel korkumuzu yani travmamızı yedik.
Oyun alanındaki trene ilk defa kendi bindi ve 3 kere Allahım dedim ve şükürler olsun 1 yıl boyunca kaç kere denemeye çalıştık yok, heykel olan bir ortama aşka girmiyordu çığlıklar ve ağlama krizleri, mağazada görsellerini gördüğünde panik olma.
2 hafta önce heykel travmamızı , 2 gün önce tren travmamızı ve düşünün tam bir yıl sonra.
Tabi bi de bize sorun kekemelik zordu ama bu travmanın üstüne gidip atlatmak daha zor.
Bebeğiniz büyük oyun terapisti ya da dil terapisti ile ilerlemek sizin içinde güzel sonuçlar verecek.
Benim en büyük şansım çevrem olması. Arkadaşlarım, ablamın okul öncesi kardeşimin ramda olması, gelinimizin psikolog olması, oyun terapisti arkadaşımızın olması.
Benim için büyük ve ilerlemiş de hızlı gelişmeler alma sebeplerim oldu.
Eğer yardıma ihtiyacınız var ise buradayım.
Öncelikle kabul etmek ve bebeğinize bunu anlatmak.
Bol oyun oynamak
Az soru çok cümle kurmak
En önemlisi bebeğin kelimesiniz asla ama asla siz tamamlamayın.
Onu taklit etmeyin ve düzeltmeyin
Tabi ki zor bir süreç ve ona asla kızma ses yükseltme yapmayın.