İlk zamanlar kendi farkında değildi o yüzden bende belli etmeyip tepki vermemeye çalışıyordum,ancak şimdi farkında ve söyleyemedim diyor olduğunda bir dil terapistinden duyduğum, bazen böyle söyleyememen normal,sen daha çok küçüksün yeni cümle kuruyorsun vs gibi normallestirmeye çalıştım çünkü üzülüyor kuramayinca ,umarım geçicidir