Bahar3428 Denizanasi92 ramazanda 8 aylık olacak. İlk gün kendimi deneyecegim eger zor gelirse tutmayacagım
elmaliturtam Bahar3428 8 aylık olmuş maşallah deneyin siz sahur ile iftar arası bol su protein ağırlıklı beslenin çokta rahat geçer süreç zaten az da olsa ek gıdaya da geçmiş rahat atlatırsınız bu süreci
kolonyalimendil Bahar3428 ben tutmayı düşünüyorum nasipse o zamana 4 aylık olacak zaten mama da alıyor tutabilirim gibi
Deletedmom_58 Bahar3428 geçen sene emzirdigim için tutamadım hamileyken de son hafta tutamamıştım onun da borcu var . Allah nasip kısmet ederse 3 aylar tutmayı düşünüyorum