Kendinizi ilk bir kac gun deneyin derim. İftar ile sahur arasinda bol su icerek destekleyin sutunuzu. Ha baktiniz cocuk doymuyor sut azaliyor tutmamak icin musaadeniz var zaten. Ben emzirirken tutmustum hep orucumu hic azalmadi sutum. Siz de bi deneyin once. Musaade var deyip hic tutmamak dogru degil. Cocugun doymadigi sutun azaldigi durumda birakabilirsiniz zaten.