Medya123 benim bebeğinizde kalbi durdu doğumda bir süre oksijensiz kaldı sezeryan doğum yaptım. 3 gün vücudunu soğuttular sonra ısıttılar. Doktorların dediğine göre bu çok başarılı bir yöntemmiş hasar kalmaması için yapılıyor. Muhtemelen sizin bebeğinize de yapılmıştır. Biz nöroloji takipliyiz. Şu anda 9.5 aylık yürüteçle yürüyor gülümsüyor mesela ayıcık nerde top nerde dediğimde gidip getiriyor nesneleri tanımaya başladı bay bay gel gel alkış Allah 1 felan yapıyor eliyle. Bebeğini takip et doktor kontrollerini aksatma. Hasta olsa da sağlıklı olsa da biz onların anneleriyiz. Allah sağlık veriyorsa hastalıkta verebilir. Her halükarda onlara en iyi şekilde bakmalıyız.