Benimde bebegim doğumda oksijensiz kaldı 11 gün sivas numune hastanesinde yattı ısıtma tadavisi soğutma tedavisi gördü sonrasında nöroloji kardiyoloji çocuk doktorları …. yani tüm doktorlara götürdum egg çeldi mr çekildi çok şükür hepsi temiz çıktı şuan 1 Yaşında ve yürüyor çok şükür hiç bir sıkıntımız yok inşallah rabbim sizde acil şifalar versin