MomssD Yamaninannesiiiiii bol su tüketmek iyi uyku uyumak sütü arttırıyor. Ayrıca dereotu, ceviz, tahin pekmez, meyve kompostoları, yulaf süt kalitesini arttırıyor kesinlikle. Rezene çayı da iyi geliyor
Minikoglusumatlas Yamaninannesiiiiii herşey gaz yapıyor benim yaptığım hataya düşmeyin sakın ben bebeğim kolik diye 15-20 gün doğru düzgün bişey yemedim yok o gaz yapıyor yok bu sonra bir hastalandım bebeğime zor baktım 6. Aydayız bebeğim hala gazlı ek gıdaya geçtiğimiz halde biz alıştık artık üstüne dişi eklendi doktorunuz zaten gaz damlası falan verir 1 aydan sonra kullanırsınız Allah güç kuvvet versin 🤍
Mervecentay Yamaninannesiiiiii uzmanlarında söylediği tek şey bol su ve uyku . Birde sağlıklı beslendin mi başka bir şeye kafa yormaya gerek yok diye düşünüyorum. Şahsen ben bu şekilde yaparak faydasını gördüm .
Pinarcicek Yamaninannesiiiiii 6 aylık emziren bir anne olarak tecrübelerimi söylüyorum. Ispanak, yumurta, yulaf, ev yapımı yoğurt. Bunlar baya süt kalitesini artırıyor
GzdEge Yamaninannesiiiiii pregnacare breast-feeding üstünde emziren kadın resimi var doktorumun tavsiyesi üzerine başladım 5 aydır hergün kullanıyorum. Bir günde alamayacağın tüm vitaminleri ilaç sayesinde alıyorsun tabi bebeğinde sütüde arttırıyor. Değerleri dengeliyor. Gün içinde enerjik tutuyor daha ne olsun trendyolda var. Kesinlikle emzirdğim süre boyunca kullanacağım
DorugunAnnesiaa Yamaninannesiiiiii gaz sadece yediğin içtiğinden değil bebek seni emerken bile hava yuttuğu için gaz oluyo o yüzden aşırı gaz yapacak şeyler hariç(örneğin kuru fasülye nohut mercimek bunları yeme) herşeyi ye bide rezene çayı içersen yemeklere de kimyon eskiden attığından biraz daha fazla at o şekilde büyük miktarda gazı önlersin rezene zaten anne sütündeki yağ miktarını arttırıyo yani bebeğe yarıyor
Sinem1205 Yamaninannesiiiiii kabak tatlısı aşırı derece de süt yapıyor üzerine tahin ve ceviz ekleyip yiyebilirsiniz ben ne zaman yesem gece heryerim süt oluyor ama genel olaraka serbetli tatlılar sütü çoğaltıyor
Ezoooooo Yamaninannesiiiiii kimyon cayı için her gun kımyon tohumu alın kaynatıp için gaz derdınız olmaz
omerbebek Almir__alp geçmiş olsun nasıl koptu 🫣 Peki iki göğüs arasında boyut farkı oldu mu. Bırı büyüdükçe büyüyor diğeri küçük 🥲
Almir__alp omerbebek valla nasıl kopardı doktor bile şaşırdı damaklari çok çok sert oluyor çocukların ucunun bir kısmı yok mesela:) ne yazikki oldu… Ciddi fark var ama çoğu kişi normale döner dedi şuan 6. Gün memeyi bırakalı bence biraz eşitleniyor gibi
omerbebek Almir__alp yaa inşallah hemen döner. Ben de korkuyorum bazen ama sonra dıyorum bebegımi besliyorum çok şükür şuan sadece önemli olan bu 🙏
Aybers Ygmr11 ay varya senden allah bin kere razı olsun sabah sadece 1 bardak içtim o kadar güzel faydasını gördüm anlatamam o kadar bana iyilik yaptın ki içim parçalanıyordu o ağladıkça çok üzülüyordum rabbimde seni böyle en zor anında en kolaylığını versin inşallah 🥰😇
Ygmr11 Aybers yaaaaaa gerçekten miiii ♥️ ne demek ya çok mutlu oldum ay kimyonun hiç bir zararı yok valla günde iki kere yap iç birde onu ye bunu ye diyenleri pek takma cidden bol su yeterli
Ygmr11 Aslimm yok hayır normal toz kimyondan yapıyordun ve ayrıca gaz yapabilecek yemeklere örn bulgur mercimek nohut tsrzı şeylerede 1 çay kaşığı kimyon atıp gazını alıyordum yemeklerin