Yamaninannesiiiiii Protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor. Karbonhidrat,abur cubur, çikolata,hamur işleri sütün kalitesini düşürüp laktoz oranını artırıyor.Buda gaza nerden alıyor.Et,tavuk,yumurta,peynir,yoğurt,nohut, mercimek gibi gıdalar tüketmeye çalışın. Ben ne zaman hamur işleri abur cubur yesem bebeğim o gece gazdan uyumaz. Protein ağırlıklı beslendigimde sıcak ev yemekleri yediğimde hemen düzelir. Üç öğun yemek yemek lazım. Sakın hoşaf falan icmegin hızlı kilo almanıza neden olur ve süt kalitenizi düşürür. İstagramda hastalanmayancocuk diye bı sayfa var kesinlikle bakın ona. Onu sayesinde ilk ay 200 gram kilo alan oğlum Protein ağırlıklı beslenince 1-1bucuk kilo almaya başladı