mavigiller Yamaninannesiiiiii emzirme danışmanlığı diye sayfa var instada Dilruba Hanım çayı ve tableti var kullanıyorum iyi geliyor
superisi__ Yamaninannesiiiiii canım ben süt artsın diye sadece bol bol su içiyorum. Her zaman nasıl besleniyosam öyle besleniyorum. Uyu dinlen bol su iç hicbiseyi stres yapma bol bol emzir emin ol onu bunu yemekten daha iyi
Artemiss_ Yamaninannesiiiiii bol su, ceviz, humana anne çayı ve malt içeceği (ebebekten almıştım) muhteşem süt arttırıyor Her şeyden ye. Ne yersen kimyon kat gaz yapmaz sana da bebeğe de
Sedaa11 Yamaninannesiiiiii Hergün bir avuç ceviz yiyebilirsiniz kuru dutta çok artırıyor sütü dereotu, bulgur pilavı da öyle. Sezeryan doğum yaptım 37+2 de annem o kadar güzel baktı ki oğlum 2 aylık 3110 gr doğmuştu şuan 5600 gr . Yemeklerinizin içine et suyu koyabilirsiniz herşeyden yiyin korkmayın sarımsak gaz yapar diyolar ama ben hergün küçük bir parça yutuyorum. Çemen bile yiyorum göğüslerim doluyor.
suleymanege Canım ben kemik sulu tarhana çorbası tavuk suyu çorbası badem ceviz süt çayı rezene ıhlamur kuru incir hurma kayısı reçeli tüketiyorum hergun 3 kilo 200 gr doğduk 10 gün yoğun bakımda kaldı 2.900 Du çıktığımızda şimdi 2 bucuk aylik 7 kiloyuz
Arzu_lina Önüme ne gelirse yedim. Bebeğim 4 aylık her ay kontrollerinde 1200/1300 kilo alımı oldu. Benim tek avantajım hamileliğimden beri böyleydi 2buçuk litre su içiyorum günde katkısı olduğunu düşünüyorum ☺️ birde sütüne ve kendine inan güven senden başka hiç bir şey bebeğine yararlı olamaz ☺️
Aybers Ygmr11 kimyon çayını nasıl yaptınız anlatır mısınız bende istiyorum o yüzden ne kullandığınız nasıl yaptığınız kaç dakika beklentiginiz ve kaç kere tükettiğiniz 😊
Ygmr11 Aybers günde 2 kere içiyordum bir bardak suyu kaynatıyordum kaynayan suya 1 tatlı kaşığı toz kimyon atıp 1 taşaım kaynatıyordum ılıyınca çay aüzgeciyle süzüp içine ister çay kaşığı bal ister şeker atıp içiyordum hem sütün kalitesini artırıyor hemde süt yapıyor bebekdeki ve sendeki gazıda alıyordu deneyip gör valla ♥️ burdanda bana yaz iyi geldi diye
Nesrincente Yamaninannesiiiiii kaliteli süt veya kalitesiz süt oldugunu dusunmuyorum az veya cok olarak olabılır bence bol su ve yeşillik yemek baya fayda edıyor bide uykuda önemli ama en onemlısi stres yapmamak sütüm yok gelmedi yetmedi falan
Elloska Yamaninannesiiiiii bütün yorumları unutup bunu okuyun :) karbonhidrat şeker Tatlı bozanla bunlar sütün kalitesini arttırmaz sütünüz arta bilir Buda fazla ön süt olur yani sulu süt yani karbonhidratlı süt gaz yapar bebek kusar rahatsız olur.. bol bol protein yiyin et tavuk köfte balık yeşil mercimek kuramızı mercimek en kaliteli protein yumurta sağlıklı karbonhidrat tüketin bulgur nohut vs ev yoğurdu yiyin ev turşuşu hastalanmayancocuk sayfası var instagram da mutlaka bi bakın
Aybers Ygmr11 tamam direk deneyeceğim yediklerini değiştirmedin ama dimi yani yiyip yemediklerin var mıydı ekstra valla paylaşırsan benimle çok sevinirim çok ıhtiyacm var çünkü
Aybers Ygmr11 ay varya senden allah bin kere razı olsun sabah sadece 1 bardak içtim o kadar güzel faydasını gördüm anlatamam o kadar bana iyilik yaptın ki içim parçalanıyordu o ağladıkça çok üzülüyordum rabbimde seni böyle en zor anında en kolaylığını versin inşallah 🥰😇
Selinsn Yamaninannesiiiiii Ceviz, hurma, havuç, dereotu, tahin, boza, ıspanak, bulgur bunlar güzel süt yapıyor ve et tavuk ekleyin haftada birkaç kez öğünlerinize
_Goktugunannesi__ Yamaninannesiiiiii bebeğim gazlıdeğildi şuan 2 ay 21 günlük doğum yaptığım günden beri herşeyi yedim aman gaz yapar aman şu olur demedim bi sorun da yaşamadım yani bebeğime huzursuzluk gaz sancısı tabi bebekten bebeğe değişebilir
Sblatc Yamaninannesiiiiii tahin pekmez, kuruyemiş ben hurmanın faydasınıda gördüm. Hurma hem süt artıtır hem bebeğe kilo aldırır. Ramazanda hergün hurma yiyodum bebeğim o ay 4 aylıktı 900 gr almıştı diğer aylar daha az almıştı
Ygmr11 Aybers hayır herhangi birşey kısmadım sadece kuru fasulye hariç herşey tüketiyordum birde mercimek bulgur pilavı tarzı gaz yapan yemeklerede çay kaşığıyla kimyon attıp pişiriyordum okadar