Yamaninannesiiiiii öyle birşey olduğunu düşünmüyorum kaliteli süt kalitesiz süt gibi. Her annenin sütü kendi yavrusuna özeldir. Arkadaşımın bebeğiyle oğlum arasında 9 gün vardı hep onun bebeği daha çok kilo alırdı gelişirdi, hep düşünüyordum sütüm yağlı mı değil acaba diye. Fındıklar, fıstıklar, cevizler kısacası okuduğum herşeyi yedim ama, kilodan fazla bi etkisi oldu mu tartışılır. Çünkü çocuğumun gelişimi normal, arkadaşımın çocuğunun da gelişimi normaldi. Her bebek farklıdır, benim sütüm de yetiyordu gayet mama da vermiyordum. O yüzden biraz inanmayla, kafa rahatlamasıyla doğru orantılı olduğunu düşünüyorum. Ama kesinlikle kalitesiz anne sütü yoktur!