EKRDNZ oğlum 10 aylıkken ara ara klozete tutturup çişşş derdim,altını biraz acık bırakır hadii çişşş yapalım diyodum tabi hemen kavramıyor.yürümeye başlayınca lavaboya benimle geliyodu bende bak anne çişşş sende çişşş yap diyodum ara ara bezini açıp lavaboya , bazende bezini doldurduğunda bak çiş yapmış pis gığğ atalım bunu diyordum şimdi 15 aylık ve çişş dıo ben altını açıp hadi lavaboya gidelim diyorum benden önce gidip kapıda bekliyor, ve tutturup hadi çiş yapalım çişşş diyorum oda benle birlikte çişş deyip yapıyor bence biraz emek harcamak lazm hemen olmuyor neyse biraz daha bekleyelim demek yanlış( bana göre) çocuklar çok akıllılar herşeyi kavrayabilirler yeterki öğretmek için biraz gayret etmeliyiz ki uzmanların her dediğini yapmamız gerektiğini düşünmüyorum her anne kendi çocugunun öğretmenidir. Baskıca, bagırarak kızarak,vurarak bir şey öğretmediğiniz sürece çocugun psikolojisine zarar geleceğini düşünmüyorum. Bizimki gülerek koşarak gidiyor lavaboya 1-2 aya bezi bırakır ve bezi de hiç sevmiyor kaçıyor resmen, sanırım o yüzden çabuk kavradı😊