Yildiz52 normalde çalışıyorum ama kızım olduktan sonra ara vermiştim. Onunla sürekli ilgilenirim kitap okurum vs ama konuşmama, her şeyden korkma, kendini hiç savunmama gibi sebeplerle kızım 2 yaşında iken pedagogla görüştük. akran iletişim eksikliği olduğunu anne babanın akran yerine geçemeyeceğini bu yüzden 3 yaştan itibaren her çocuk İçin kreş önerdiklerini, mümkünse ?”bizim de yarım gün kreş ya da oyun grubuna göndermemizi söylemişti. Yarım gün kreşe cesaret edemedim yaşı daha küçük diye ama oyun grubuna gidiyor orda o kadar mutlu ki anlatamam. Problemlerimizin çoğu da çözüldü. O yüzden sadece çalışan anneler için değil kreşler bebelerin akranlarına da ihtiyacı var. Evde kaliteli vakit geçiriyorsanız hiç vicdan azabı çekmeyin