Yildiz52 ben bebeğime bakmak için işten ayrıldım. 3 yaşına geldiğinde de kreşe göndereceğim. Bana ve benim doğrularıma göre doğru bir şey yapmışsınız. Ayrı kalmış olmanın hüznü olabilir sizde ki. Ben de işlerim için 4-5 saat ayrı kalmıştım ama aklım sürekli ondaydı. Çalışın veya çalışmayın, kreşe gönderin veya farklı bir şekilde ayrı kalın, yine aynı şekilde hissedeceksiniz. Tabi zamanı gelince kesin aynı şeyi hissedeceğim :)