Ege- bizimkide aynı her emzirmemde ıkınıyo gaz çıkarıyor ama kaka yok. Masaj denedim, zeytinyağ denedim, duş aldırdım rahatlar yapar diye yok kayısı püresi, yulaf ezmesi denedim tık yok en son az önce lavman yaptık eşimle çok katıydı kakası lavmanı da çok tercih etmek istemedim bekledim kaç gündür kendisi yapsın diye ama çok huzursuz oldu çocuğum acı çekiyor diye dayanamadım yaptık en son daha da vermem SMA 😢