Kızlar sma kullanıp kabızlık sorunu yaşayan var mı bebeğime ne yaptıysam kabızlığına çözüm bulamıyorum mamadan mı kaynaklı artık kafayı yicem bide öyle sürekli mamayla beslenen bi bebek değil 1 yada 2 defa 4 ölçek veriyorum doymadığını düşündüğüm zamanlarda onun dışında hep emziriyorum+ek gıda. Ama ek gıdadan da olduğunu düşünmüyorum artık ne yaptıysam geçmiyor çünkü. 6,5 aylığız bu arada