misaaaaa benim kızım da tiryakiydi oturamiyodum asla popomu koltuğa koymamla mememi açması bir oluyodu ilk bir hafta çok zorlandim oda rahatladı bende uykusu daha düzenli oldu bı sure sonra ama zaten kızım hala zor uyuyan bı çocuk uyumak istemiyo öğlen uykusu yapmazsa ki genelde yapmiyo 8.30 -9 gibi uyuyo bence sabır taşı kullanmama gerek yok ben doktora sormuştum öyle şeyler kullanma dedi bant çok işe yariyo bide alttan çıtçıtlı boğazlı badi giy açamasin 1 haftadan sonra giy birde memeyi birakinca iştahı arttı mesela doktor daha iyi beslenir dedi