Mrblar kızım 22 aylık bi sinir bi gerginlik evde aldı başını gidiyor 2 yaş sendromu yaşıyoruz galiba 🤦🏼♀️ gündüz yarım saat anca uyuyor oda uyursa tabi gece 15 dk yarım saatte bı uyanıyor ağlıyor emmek istiyor sürekli gecem gündüzüm birbirine karıştı yorgunluktan yıkılacam artık memeyide bırakmıyor yeni doğan gibi olduk.Gündüz uyumamak istemesi normal mi zorlamayım mı akşam 11 de anca uyuyor eğitim vermeyi denedim zamanında yok olmadı erkene çekemedim uyku saatini sizde durumlar nasıl ? Gelişimsel normal mi bu yaşadığımız bu anneye bi destek verin 🥺