Cgdm21 Ervaeneserpil birde kuru sogani ortadan ikiye kesip üstüne karanfil batirarark odanın bi köşesine bırakmayı dene canım benim kızımda çok işe yarıyor
Elifblr Mucizemm 4 gün yattık düzeldi Canım amin 🤲🏻🤲🏻Burnunu sık sık güzelce temizle bişey olmaz Allahın izniyle öksürüğünde artış olursa mutlaka götür
Ervaeneserpil Elifblr gecmıs olsun valla cekıyom bole beyaz beyaz grıp olursun ya oyle gelıyo bazen de hıc gelmıyo yıne tıkalı kalıyor uff yaz bebesi olsaydı keske
Elifblr Ervaeneserpil canım tıkalı değildir belki emin misin aspiratörü çektiğinde hava ağzına geliyor mu? Tıkalı olsa yeşil sümükler çıkması lazım
NursenaT Bende de aynı sorun var serum fizyolojik sıkmaya calısıyorum yan yatırıp yapıyorum ama sıkınca sankı daha cok hırlıyo bizdede öksürük var biraz calpol verıyorum ama serumu sıkmayı beceremıyorum sanki bilen var mı baska turlu nasıl yapabılırım
Elifblr NursenaT hırıltı serumun birazını yutmasından kaynaklanıyor canım boğazında hafif kalıyor ondan. Kısa süre sonra geçiyor dimi o hırıltı
Ervaeneserpil Elifblr yok yeşil sümük valla ilk bebeğim ıh dese bi şi arıyorum sanırım🧐eskiden böle sesler cıkarmazdı az biraz tıkalı
NursenaT Elifblr aspiratörle cekıyorum bıraz hırıltı devam edınce yapamadım sanıyorum sonra gecıyo normale donuyo serumu sıktıktan sonra ters cevırıp sırtına pat pat yapıyorum
Elifblr Ervaeneserpil tıkalı olmayabilir aspiratörle de çok zorlama temizlicem diye canım tahriş olur bu sefer de
Zuzu Ervaeneserpil benim bebeğim 7 aylık ama doğduğundan beri onu kullanıyorum bitkisel bi ürün zaten tamamen doğal içerikli
nesee Ervaeneserpil doktorumuz serum verdi saf deniz suyu onu iki damla şırınga ile sıkıyorum burnu açılıyor
Ozlemaydin Kizlar bnde dun oglumu acile goturdum ilac fln verdi sabh halsirdi burundaki sumuk cikti burun tikanikligi gecti
Ozlemaydin Ervaeneserpil geralgine -p bunu kulndim bide metsili kulndim. Sabah bi hapsirdi ki tum pislik cikti burundan bide elinden geldigince hapsirmasini sagla
Zuzu ozgevolkan okyanus suyunu tekrar çekmene gerek yok,o zaten burnu kendi akıtıyor ama serum fizyolojik sıkacaksan tazyikli sıkmalısın ve bebeğini dik tutmalısın sonrasında aspire edebilirsin.Bu ikisi de bebeğin genzini yakmaz aklında olsun.