Tugba88 beril60 e bebekten alıyorum hello baby hem uygun hem kaliteli beden ufak ama yenidoğduğunda 3 aya göre aldım tam oldu
[silindi] beril60 peki mağazası varsa acayip ucuz ben çok memnun kaldım zıbınları peki de kıyafetleri civilden alıyorum
Yalin Yalin bebeğin ayıyla uyumlu gidiyorsa olur, bize çoğunlukla uydu, salopet almıştım birkaç tane onlar biraz büyük gelmişti Ugggg en son internetten carters 4 lü 180 di yanlış hatırlamıyorsam, h&m de 3 lü 70 di yazın
Yalin beril60 bebeğin ayıyla uyumlu gidiyorsa olur, bize çoğunlukla uydu, salopet almıştım birkaç tane onlar biraz büyük gelmişti Ugggg en son internetten carters 4 lü 180 di yanlış hatırlamıyorsam, h&m de 3 lü 70 di yazın
Yalin beril60 bebeğin ayıyla uyumlu gidiyorsa olur, bize çoğunlukla uydu, salopet almıştım birkaç tane onlar biraz büyük gelmişti Ugggg en son internetten carters 4 lü 180 di yanlış hatırlamıyorsam, h&m de 3 lü 70 di yazın