esmanuursss Kızlar bi delilik yapıp yaprak sarıyorum baya pratik oluyo teşekkürler ahhahaha dolapta görünce canım çekti sarıyım bi küçük tencere inşallah 😂
Eysan_00 Annesi23 biz kaynatigimiz suyu dökeriz kayannam diyordu gazli olmasın rahatsiz ediyormuş o su yeni suyla pisiriririz
Merveeofs esmanuursss bu gece dışarıda yiyoruz rahatım😃 Fasulyeyi de ıslatmana gerek yok kiii ben hiç ıslatmam önceden
esmanuursss Birdunyabircennetannesi kız yok ne kolayı bende hiç saramam normalde kızımda izin vermez bi deneyelim bakalım inşallah pişer akşama kadar
Arenimo esmanuursss eşin severse ton balıklı makarna yapıyorum ben bazen çok severiz😋 yanına birşey de aranmıyor tek başına yeterli oluyor😋 en pratik tavsiye sana. Ya da kıymalı spagetti de güzel oluyor ımmm😋
Arenimo esmanuursss anaam daha pratik fikir isteyen kadın sarma diyor maşallah hadi kolay gelsin kız🤭