esmanuursss fasulyeyi ıslatmadan yapıyorum ben yıkayıp düdüklüye atıp 10 dk kaynatırm sonra açıp aynı suyuyla pişirmeye devam ederim ayrı bı tavada yağ soğan salça kavurur fasulyenin üzerine dökerim altını kısar ağır ağır pişiririm çok lezzetli olur deneyebilirsiniz