Nefin Elif26__ mama içiyorsa markaya göre renginde farklılık oluyor, kabız olunca da yeşil oluyor ama dert etmeyin yeşil veya sarı renk normal
Bebegimm1 Elif26__ herkes üşütme yazmış ben bunu doktora sordum doktor yeşil sarı renk normal kaka renkleri demişti benm bebegim 2 aylıktı birde ilk doğduğu gün yapmıştı şuan 2 yaşında hala yeşil sarı yapar yıllardır üşütüyor mu bebeğim endişe etmeyin