thecamellia Elif26__ bunu doktoruma sormuştum zamanında ayakları üiümüştür yada demir damlası kullanıyorlar ya ondandır dedi
AliEmirmoms @"Elif26__"bi yeri ağrıyodur sıcak tutmaya çalışın belki de üşüttü ya da banyo yaptırdıysanız kulağına su kaçmış olabilir ben sütümü damlatıyodum bi kaşığa koyup geçiyodu bidaha kakasını yapınca sarımsı yapıyodu oğlum 🥰
Elif26__ AliEmirmoms teşekkür ederim deniyim onu o zaman dıkkat ediyorum ama belkı olmuştur üşütmese olabılır dün dışardaydık
okuyor Elif26__ mama alıyorsa bazı mamalar yapıyor. Fazla demir de yeşil kaka yapıyor. Demir damlasindan kaynaklanabilir
Elif26__ okuyor mamayı degıstırdım kabızda oluyor diye hoş oda kabızlıga fayda etmedı yıne degıstırcem
Rabnurayb-57 @"Elif26__ Benim kızımda 3 aylık yeşil mukuslu kaka yapıyor alerjiden şüpheleniyorum ve baya ishal sadece anne sütü alıyor bu arada
EmineAtlas Elif26__ canim korkma tek basina yesil kaka onemli degil demisti doktorum belki sadeec emziyosa onsutunu alıyordur direk üşütmus demek degil yani
Poyrazin_annesii Genelde ya üşütünce yeşil olur yada bebegınız küçükse oturtmaya çalıştıysanız azda olsa oyuzden yeşil kaka oluyor bana doktr demştı