Sara1904 biz aşı olmuştuk ama yine yakalandık sadece ishal olarak atlattık aşının önemi çok büyük gerçekten ve oğlum genel olarak çok su tükettiği için sadece ishalden kaynaklı popoda pişik oldu o kadar biz sadece 1 şurup kullandık 1 hafta içerisinde düzeldi ishali