Sara1904 yaa, çok geçmiş olsun 🙏🏻 biz hiç ilaç kullanmadık sadece probiyotik damla kullandık 🥺 10 gün hastanede yattık o süre zarfında sürekli serum takıldı, başta antibiyotik tedavisi denendi antibiyotiğe alerjisi çıkınca hemen kestiler sadece vücudu susuz kalmasın diye izotonik su verildi damardan bu kadar 🥺