Sontvbukucu tekrar selam belki inanmıcan ama sakin kafayla güzelce bugün okuyabildim uyku eğitim postunu 😅 benim bebiş 4 ay 4 günlük o zaman 5.ayı beklemeliyim sanırım son 1 ay kadar uykusunda ağlayarak uyanıyo bi huysuzluk var bu herhalde 4.ay atağı diye düşünüyorum