Busradalli mamayı yavaş bıraktırmak istiyorum deyince ben komple keseceksiniz anladım 😌 gece beslenmesini kesmeniz iyi olur çünkü ilerleyen zamanlarda 2 yaş sendromu ile daha da zor oluyor bir kaç gün zor oluyor ama alışıyorlar bu arada gece maması aşırı tok tutuyor yatmadan önce veriyorum ben faydasını baya gördüm ☺️ zaten doktorlar da en geç bir yaşında kesmek gerektiğini söylüyorlar allah yardımcınız olsun 🙏🏻