Busradalli ben tam o zamanlar şöyle yapıyordum.
Sabah ilk önce kahvaltı veriyordum yumurta peynir salatalık zeytin. Ne kadar yerse sonrası mama verip uyutuyodm. Bidaha gün boyu vermeyip gece uykudan önce veriyordum. Kalkarsa su veriyordm yine kalkarsa yapıyordum bazı geceler acıkıyordu.
Fakat arada istisna oluyordu. Diyelim biyete gittik yemek yemedi o öğün mama yapardım gibi.
Bikaç ay geçtikçe sabah kahvaltıdan sonra verdiğimi de kaldırdım o devam sütü verdim içmese de teklif ettm sonradan alıştı.
Akşamları da yatmasına 1 saat kala meyveli irmikli muhallebi hazırladım ve onu verince gece kalkmamaya başladı. Hatta çok soğuk akşamlarda ılık bikaç kaşıj çorba bile içirdiğmi hatırlarım :) öyle öyle bırakırdım o mamaya zaten ihtiyaç kalmadı. Kendide istemedi zaten Bi süre sonra biberona su bile koysam bardaktan içmek istiyordu