DevrimciAnne Görümcem 17 yaşında ve aklı uçuk tıkyok meraklısı. Karşına alıp iki kelime normal anlaşabiliyorsan iyi diyor insan. Nasıl evlenip farklı bir aileye karışıp çocuk sahibi olabilir. Ben 21 yaşımda evlendim, 22de anne oldum. Ama benim farkım 16 yaşından sonra ailemden mafdi yardım almadım, 18de tek başıma yaşamaya ve kendi ayaklarımın üstünde durmaya başladım ailemden farklı şehirde. Şu anki 17 yaşindaki çocuklar benim 17 yaşım kesinlikle değil. Büyüklerimiz için de öyle düşünüyorum, eskiden daha çabuk olgunlaşıp aile kuruluyormuş isteyerek veya zorla. Ama şu an buna müsade edilmemeli,hepsi fikirsiz sosyal medya şovmenleri