Ftmaozr 18yaş kanuni olarak evliliğe uygun olunan yaş. Burada bahsettiğim istismar kanuni anlamda suç teşkil eden bir şey değil, bir başkasını kendi isteğin doğrultusunda eğip bükmek de istismardır. 20 yaş bile bana kalırsa çocuk yaş, ama onun da altında bir insan daha kendi kimliğini oluşturamamıştır. Hayatı ile ne yapacağına nasıl karar versin. Birileri(yada bir erkek) evlen diyor, çocukluk işte evhanımcılığı oynamak hoş görünüyor göze. Halbuki sen söyle 19yaşında biri gezse tozsa yeni yeni yerler görse yeni insanlar tanısa yeni bilgiler öğrense mi daha güzel, yoksa her gün ev temizliği yemek ile cebelleşse mi?
Benim postumda da görmüşsündür, ailemde çok fazla erken yaşta evlenen var. Annem 19yaşında evlenmiş çok mutlu bir evliliği var Allaha şükür. Şansı yaver gitmiş diyelim. Belki annem kendi hayallerini gerçekleştirse babamla bu kadar mutlu bir hayatı olmayacaktı, ama kendi olabilecekti.