Tekoshi Anne sütünün tadına bakan oldu mu? Merak ediyorum ama bakmaya çekiniyorum nedense, kızım emdikten sonra öpmüştüm, hafif tatlımsı bi tat geldi ağzıma, şekerli sanki biraz 😅
Gunesimbenim Tekoshi Bi dönem süt artırmak için sağım yapıp onu bebeğime verirken ısıtınca sıcaklığına bakmak için bir iki damla dudağımın üstüne damlatırdım bazen şekerli süt gibi olurdu bazen normal yağlı süt gibi.
Tekoshi Endegerlimoglum elimle süt sağarken elim yapış yapış oluyor, tuhaf hissediyorum başka gezegenden gelmiş gibi huylanıyorum benden çıkan sütten 😅😅
Tekoshi motherwithdaughter bazen biberonda ki sütün ısısına bakmak için elime döktüğümü yalayacak gibi oluyorum sonra tutuyorum kendimi, ama bigün deneyeceğim 😅
aleynaecrin Tekoshi cidden yapıs yapış oluyor. Bende huylaniyorum kendi sütümden hiç tadına bakmadım bakmayada niyetim yok gibi 😀
uykusuzpanda Tekoshi yaa inan bende emzirirken okadar huylaniyorumki dünyadaki en dogal en guzel degerli olay ama yok bana cok acaip geliyor ya gogsumden gelen sutle bebe doyuruyorsun cok acaip aşamadim bu durumu ya 😅
Zeynosileannis Tekoshi Çok tiksindim ben nedense ama baktım 😂 hafif şekerli tıpkı laktozsuz süt gibiydi 😂
Azra41 Tekoshi bakmadım ama emzirdikten sonra ağzını silince elime gelmişti yapış yapis olmuştu huylanmistim skhsbsv
Tekoshi Azra41 bende huylanıyorum da yine de yanağından akan süt damlalarını öperek temizlemek istiyorum 😁😁
Minnakordek Tekoshi kötü bir espiriyle geliyorum hazırlanın 🤣🤣🤣 kendimle süt kardeşim ben tadına baktım
Dondurmalikahve Minnakordek Süte bakılmaz diyen olmuştu çocukla kardeş oluyormuşuz Ben de oğlumla kardeşim.
Sontvbukucu Dondurmalikahve @Minnakordek hepiimiiz kardeesiiiz dağlar oyyy oyyy oyy . Ben de iğrenç bir espri yapayım dedim 😂😂
Dondurmalikahve Tekoshi Ben baktım emek istemediği içindi hafif şekerli de çok vav ne kadar mükemmel bir sütüm varmış da demedim iğrenç de demedim 😊
Aryaveannesi22 Tekoshi tadına bakmadım ama şekerli galiba kusunca ağzını silerken ellerim yapış yapış oluyo😌
Tekoshi Aryaveannesi22 bende elimle sağınca yapış yapış oluyor kuruyunca da sertleşiyordu sağım yapmakta zorlanıyordum, değişik
Ceozip Tekoshi ben ilk bir sene sütümü sağarak vermiştim kızıma emmediği için. Hiç bir mamayı da içmedi. Almadığım marka kalmadı o yüzden mamanın tadıyla anne sütünün tadının arasında nasıl fark var acaba diye merak edip bakmıştım . Anne sütünde hafif bir tatlılık var . Sağarken falan da zaten böyle süt değerse elim yapış yapış oluyordu . Mama maalesef yavan bir şey kokusu ayrı zaten . O yüzden bakmışlığım var yani . :)