Seyda2309 evet özellikle regl zamanları çok fazla oluyor. Üst üste oluyor diye sınırlandıramicam çünkü olmadığı zaman yok resmen. Sürekli kalbimin küt küt sesini duyarak yaşamak, sol tarafıma yatamamak o kadar sinir bozucu ki. Sağ tarafıma yattığımda sol kolum kalbime baskı yapıyor o bile beni rahatsız ediyor o derece. Yorulduğumda içimde bir ılıma hissediyorum sanki açım da açlıktan bayılacakmış gibi. O da mı kalpten bilmiyorum artık.