Seyda2309 merhaba bu hfta holter sonucumu aldım. Keşan olarak ekstrasistol var kalbimde. Betablok başlandı 2 ay içip gelişmelere bakıcaz. Önlem almazsak ileri de kalp yetmezliği gibi uç sonuçlarla karşılaşabiliriz dedi doktorum. Ama şu an masum bir aritmi bu ama mutlaka tedavi edilmesi lazım dedi. Stres kaynaklı da olabilir, genetikte bunu ileride anlayabiliriz dedi. Sizde en yakın zamanda gidin bence ertelemeyin.