Her zaman herşeyin bir çözümü var oda dua inan ben yaşadım bunları saçmalıktan başka bişeu değilmiş durup durup kendini sıkıyorsun ölecegini zannediyorsun bilmem neler ama sağlığın yerinde bişeyin yok saçma sapan tripler sadece ben çok dua ettim ve sonunda anladım ki beynime yer ettim düşünceler gerçek olmaz. Nice hastalar var bu hastalık değil ki insanlar kanser oluyor verem oluyor yoğum bakımda kalıyorlar aylarca gerçek hastalık bunlardır saçma sapan düşünceler değildir ben doktora gittim bu düşünceler yüzünden gittiğime pişman oldum insan doktorla konuşunca bunları beynine yer ediyor daha da kötü olıyor çünkü ama aslında böyle bişey yok olamaz sadece kafam da kurduğumuz kurgu bunlar.