Hllalmdg yaşadık aynısını, çok ıkınıyor diye doktora götürmüştüm hatta video çekmiştim doktora göstermek için. Aynı zamanda çok fazla kusması da vardı benim oğlumun. Normaldir hiçbir sorunu yok demişti doktor. Kakasını hergün normal yapardı,alerjisi yoktu , gazını da çıkarırdık ama o ıkınma çoook uzun süre devam etti. Uyurken , emerken, gezinirken , sürekli bir ıgıgıgı ıgıgıgı sesi , gece uykusunda ıkınarak kıpırdanırdı kucağıma aldığımda sessiz uyurdu. Kucakta salladık, yorganda salladık, biogaia kullandık kusma için gastrotuss kullandık ama hiç fayda etmedi maalesef. Allahım hiç geçmicek zannederdim o zamanlar , gerçekten çok yıpratıcı bir süreç . Geçti çok şükür ☺️