Hllalmdg Bebeğim 25 günlük, uykuda ıkınıyor, emerken ıkınıyor, sürekli ıkınıyor, kaka yapma problemi de yok, yaşayan var mı acaba
gulsene1998 Hllalmdg alerjisi oldğuu için benim bebeğimde ıkınıyordu kakasını normal yapıyordu ama hep ıkınıyordu dediğiniz gibi. Alerjisi olduğunu 4. Ayda öğrendim maalesef sizde takip edin belki ondandır
gokce_k Hllalmdg benimki bugün 6 aylık oldu. kakasını haftada bir yapma derdimiz vardı. şimdi 2 güne bir yapıyor/ ama öncesinde bir ara ıkınma vardı bizde de sürekli kendi kendine geçti sonra.
Merve_ada71 Hllalmdg benim bebeğim aynı bu şekildeydi gaz problemi varsa gaz damlası kullanın masaj yapın sıcak tutun bebeğinizi bizde ikinmaya bağlı göbek fıtığı oldu bı de onla uğraştık malesef
Hllalmdg imgosha bilemiyorum ki, gazı vardır çünkü ağlıyor huzursuz, elimizden geldiğince çıkarıyoruz, ama yine ıkınıyor
Hllalmdg gulsene1998 anladım olabilir, ne alerjisi peki bu, nasıl teşhis koydu doktorunuz, ve nelere dikkat etmem lazım
Funday35 gulsene1998 Nasıl anladınız alerjisi olduğunu acaba 8 buçuk aylığız ve hala gaz sorunumuz devam ediyor emerken ıkınmalar gece uykuda kıvranıyor ve şuan gazdan uyandı uyuyamıyor bir çok doktor gezdim ve hiç biri neredeyse umursamadı ve çok yıpratıcı bir süreç olmaya başladı benim için
gulsene1998 Bf9096 Hllalmdg Yumurta ve et alerjisiymiş deri ,kan ve gaita testleri yapıldı öyle anlaşıldı
Hllalmdg gokce_k önemli birsey olmasında geçtikten sonra sabretcem artık, uykudan uyanmasa sıkıntı yok
Hllalmdg Merve_ada71 gaz damlası kullanıyorum evet, çok geçmiş olsun canım Rabbım şifa versin, sanırım bir doktora götürmem lazım
Mothercrn gulsene1998 sizin yediğiniz yumurta ve ete karşı mı allerji oluyordu yoksa kendi yediği mi?
Merve_ada71 Hllalmdg ikinmasina pek bişey demiyor doktorlar genelde gaz fekan diyor kaç doktora gittik bizde
gulsene1998 Mothercrn benim yediğim 6 aya kadar sonra ek gıda da alerjisi olan besinleri yemedi şuan 21 aylık 9-10 aydır falan bitti çok şükür
Bilgeninannesii Hllalmdg gazı olduğundan yapıyor benim bebeğim de öyleyi çıldıracaktım doktor nurse harvey ve biogai verdi 3-4 güne düzeldi
Damlakalkan0 Funday35 ben iki bacağımın arasına çömelir şekilde tutup bekliyorum bi 5 dakika kadar gazı kakasını vs yapıyordu bugün 3 ay 15 günlük 2 gündür kakasını yapmıyor gazını çıkarıyor gene aynı şekil ama sizde bi deneyin belki işe yarar
gulsene1998 Funday35 kendi gazlıda olabilir Alerji belirtiler kakada kan bizde artı yüzünde yaralar çıkmaya başlamıştı egzema gibi öyle anlamıştık sonra testte de tam çıktı zaten bi kaç belirti varsa önce inek sütü besinlerini kesin yavaş yavaş ilerleyin yumurta da çok alerjik bi besin burda bir çok post var. İnsan kendinin doktoru olacak doktorlar bana göre tam ikna edici konuşmuyorlar