Kestanesekeri şu an ateşi yok. Gün içinde ara ara 38 oldu düştü bir kere. Arada ölçüp duruyorum. Gece emzirirken de kontrol edeceğim. Şu an iyiyiz. Opa aşısını ilk defa olduk. İnternette baktım 3 gün ateş olabilir yazıyor. Ondan veya diş diyeceğim. Ama diş olsa huysuzluğu olurdu. Pek bir huysuzluğu yok.