Calpol işe yaramıyor bazı bebeklerde aklınızda olsun bu gibi yüksek durumlarda fitil daha etkilidir benim kızımda 7 aylıkken ateşlendi 39 buçuk olunca ılık suyla yıkadım saçlarını havluyla kurutup beklemedim hastaneye gittim serum vs yine düşmedi ama 38 de kaldık eve döndük bir gün sonra hala ateşi vardı sürekli fitil kullandım öyle düşürdüm