Prensannesi56 geyet güzel benım kızım oldu 1 Ay oldu eltım doldurmuş 1 de küçük altın taktı . Oglumada aynı sekılde ama altın takmadıydı ona . Beybi fon almıştı onada . Ben de onun kızına nısanlıydım altın küpe yaptım . Mayısta onun oğlu olacak bende ne alıyım ne yapım dıye düşünüyorum . Bissuru sey aldım ama hedıye olarak ne yapcam bılmıyorum