Kızlar merhabalar eltim doğum yapdı ne kadar sorunumuz olsada ben asla kötü olamıyorum size sorum şu ben eltimin bu ikinci cocuğu ona sadece şunları aldım
İki tane tulum kışlık kadife yeni doğan
1 takım yazlık takım
3 çift çorap
6 çift eldiven
Nohut battaniye
Babynest
Bi takım hasdane çıkısı 5li
Şampuan
Havlu
Kuvet seti
1 takım kışlık
Ve 200 tl para vercem sizce nasıl düşüncelerinizi alabilirmiyim