Smnrsmnr Helinin-annesi günde kaç çiç yapıyor 5 kere bez değişimi varsa kilo alımı iyiyse sütünüz yetiyor demektir . Mamayı doktora danışmadan vermeyin . Gaz olduğu içinde ağlar
dikkatbebekvar Smnrsmnr ben bes kere bez değişimine güvenip iyi beslendiğini düşündüm. Cok aglıypdu hep gazdır dedik hiç sütümün yetmedigini düşünmemiştim taa ki bir aylık kontrolünde 500 gr aldıgını duyana kdar. O yüzden mama vermeye artık direnmiyoeum bakıyorum emmekten tatmin olmuyo zaten bu anlasılıyo bebegin hareketlerinden. Mama yapıyorum gündüz bi gece bi kere. ama emmeyi cok sükür bırakmadı. böyle o da daha mutlu ben de. Bi yandan da sütümü arttırmaya calısıyorum tabiki. Demem o ki en önemlisi tartı ve bebegin hali hareketleri
Helinin-annesi Smnrsmnr Malesef mama veriyorum, çünkü süt doyurmuyor bezde dolu dolu 4,5.kere degistiriyorum ama mamadan doluyor .memeyi almada sorun yok süt yetersiz 😔 moral çok önemli ama inan moralim çok bozuk.
dikkatbebekvar Mrv-nil bebeginiz nasıl cok aglıyormu. Yani emdikten sonra doydugunu hissediyo musunuz
Mrv-nil dikkatbebekvar 4 saatte 1 ağlıyor Her fırsatta alıp zorla memeyi tutturuyorum saat başı nerdeyse ama doyduğunu sanmıyorum mama ile tok duruyor Memeden çekiyorum sıkıyorum hala damla damla da olsa süt var, emmiyo sanki hiç
Ozge_5555 Mrv-nil sütüm az diye beyninizde kodlamayin olsada olmasada emzirin emzirdikce sütünuz artabilir ve bol su için tahinli helva yeşillik rezene çayı içebilirsiniz bestlak damlayı deneyin sütüm yok diye stres yapıp moralinizi bozmayın
dikkatbebekvar Mrv-nil benim bebegim de damla damla az gelince istekli emmiyor. Ama bi iki saat emmediginde gögsüm doluyo o zaman güzel emiyo ben de günde iki kez mama veriyorum. Simdi solgar b12 ye basladım cok övülmüş doktor da bana önerdi bi yandan da bestlak damla kullanıyorumm. Bir de boza deneyin mutlaka bana cok faydası oluyo digerleryle ugrasmak zor yani ben bazen su bile içemiyoeum kendime bişeyler hazırlamak bir yana o yüzden damla ve hap daha kolayıma gelşyo
Mrv-nil dikkatbebekvar benim 5 saatte beklese dolmuyo göğüslerim Küçükler süt dolunca taş gibi oluyo diyo herkes ama benim hep yumuşak Bozayı denemedim onu da duymuştum bi bakayım inş faydası olur
dikkatbebekvar Mrv-nil anlıyorum sizi gercekten zor bi durum. Bazen göğsümü sıka sıka emziriyorum süt gitsin diye. Bol bol sütü olanlara o an özenmiyor değilim ama herkes rızkı kadar yapacak bişey yok. Hiç olmazsa mama ile beslenir. Zaten 5 ay sonra ek gıdaya gecer beslersiniz gğzelce. Biz elimizden geleni yapalım vicdanımız rahat olsun gerisi nasip. Üzmeyin hiç kendinizi.
yellowmom8 Kbetul acı baharatlı seylerın sütün kalitesini düşürdüğünü duymuştum bende yiyorum ama sürekli değil tabi bol su için komposto için lahana yemekleri yeşil mercimek bol protein alın mastit olmuştum sütüm baya azalmıştı bu dediklerimi yediğim de eskisi gibi oldu
dikkatbebekvar yellowmom8 acaba ben de mi mastit oldum cünkü geceleri ates basıyodu sonra üşüme geliyodu ardından bi hafta gögüslerim emzirmeden sonra asırı sızlamaya basladı bu mastitmi. sonrasında da sütüm azaldı önceden tshırtumun yarısı süt olurdu
yellowmom8 dikkatbebekvar evet mastit oluyor daha ilerisi benim gibi kusma ağrı kızarma acillik oldum sütüm de azaldı baya emzirdikce güzel yedikçe geri geldi
Balkes Kbetul solgar in b12 içerikli hapi deyip susuyorum . Benim denemediğim hic birsey kalmamıştı onda çözüm buldum