Kbetul Kızlar sütüm var ama az mı çok mu bilmiyorum, biraz daha artmasını istiyorum. Nasıl arttırabilirim ne yiyebilirim. Kayınvalidemde kalıyorum 40 çıkana kadar kalacağım. Yemekleri acı baharatlı yapıyor yapma dememe rağmen doğru düzgün yemek yiyemiyorum sütüm bu yüzden azalıyor gibi hissediyorum. Acı ve baharatlı yapma dediğimde ye alışsın diyor. Anlamıyorum.
Levozge Kbetul Bol su iç, sıcak çorba iç, hurma yiyebilirsin. Anne çayları var kimyon, rezene, havlucan, zencefil icerikli. Ben Aramel emzirme çayından memnun kaldim, internetten sipariş ile almıştım.
Cigdemm1 Kbetul bende süt arttırmak için arayışlar ve uğraşlar içindeyim aşırı derece de azaldı sütüm 20 cc çıkıyor çıkmıyor bazen. Anne sütünü en çok arttıran şeylerin başında incir ve dereotu geliyormuş. Eşime söyledim alacak inşallah artar. Rezene çayı içiyorum birde düzenli kullanamasamda hergün içmeye çalışıyorum. Emzirme danışmanından yardım alıyorum onun dediği en önemli şey her emzirmeden sonra 15er dakka sağım yapma ama her emzirmeden sonra gece de yine 15 er sağım yapıp 5 dakika bekleyip 10 dakka sağım sonra yine 5 dakka ara ve 10 dakka daha sağım. Bunu eğer yaparsanız sütün kesin artar demişti. Ben düzenli yapamıyorum eğer siz yaparsanız bunları deneyin
Helinin-annesi Kbetul ahh bende aynıyım denemediğim şey kalmadı 14 günlük kizim doymadigi için mama veriyorum,vermesem açlıktan ağlıyor ne yapacagimi bilemedim 🤦♀️
Kbetul Levozge anne çayı rezene vs içiyorum suyu da çok içiyorum, göğüslerim yumuşak süt yok gibi hissediyorum ama bebeğim emiyor
Dodikinanniskosu Cigdemm1 cok ilginç ama patlamis mısır arttiriyodu bende birde bira mayasi hapları var deneyebilirsiniz cok arttiriyor maya oldugu icin @Kbetul
Acemibirannecikk Bolca su iç. Günde 2 fincan rezene çayı. Bulgur, tahin ye. Stres yapma bir de sütüm yetiyor mu diye. 40 çıkana kadar da kalma lohusasin iyi bir şey yapsalar da batar sana
Kbetul Acemibirannecikk rezene çayını içiyorum günde 2 kez. Malesef aileler her şeye burnunu sokmayı sevdiğinden 40 çıkana kadar burda kalmamı söylüyorlar. 15 gün oldu 30 gün olsun gitmeyi düşünüyorum zaten hem kendim hem bebeğim toparlanır o güne kadar da. Bebeğe bir şey olurmuş güya 🤷🏻♀️
Azros Kendımde gördüğüm şey bol su ne kadar su o kadar süt oldu açıkçası Ayrıca incir ıyutması ama şeker koymadan her gün bir küçük kase şahane oluyor tavsiye ederim
Mrv-nil Burda yazılan herşeyi denedim ama yine sütüm az 🥺 Sadece sağımı düzenli yapamıyorum 5ml anca çıkıyo moralim bozuluyo 11günlük anneyim
dikkatbebekvar Mrv-nil bebeginiz nasıl cok aglıyormu. Yani emdikten sonra doydugunu hissediyo musunuz
Arindeniz Mrv-nil sütüm kesilmişti desem yeridir kesildiği için psikolojim bozuldu antidepresana başladım herkes sütüm yok deme var de olur dedi ama olmadığını bilerek bu cümleyi inanarak kuramadım hiç eşim çok şey araştırdı aldı ve sütüm bunları yaptıktan 4 5 gün sonra arttı 1.bol su en az 2lt 2.b12hap günde 4 5 defa içiyorum 3.süt yapan bi damla var günde 3 defa 4.kesinlikle dut kurusu ve inciri kaynatıp suyunu hiç şekersiz içiyorum 5.günde 1 tane soda ama bn arada bir içiyorum 6.rezene çayı içiyorum ama bence olmasada olur
Smnrsmnr Helinin-annesi günde kaç çiç yapıyor 5 kere bez değişimi varsa kilo alımı iyiyse sütünüz yetiyor demektir . Mamayı doktora danışmadan vermeyin . Gaz olduğu içinde ağlar
dumeka Bol su, kuru meyve veya meyve kompostosu yapın. Ilık duş alın. Bebeğinizle sık sık ten tene temas yapın üşür diye endişe etmeyin sizin vücut ısınız onu fazlasıyla ısıtır zaten. Ve zor biliyorum ama uyku da sütü arttırıyor. Bir de kişiden kişiye değişebilir tabi bende kısır inanılmaz süt yapıyor. Ve çok azaldığını hissettiğim dönemlerde de lactaplus diye bir takviye kullanmıştım. Sütüm yetmiyor diye düşünmeyin bebek emdikçe süt de artacaktır. Siz önce kendinizi benim sütüm yeterli diye telkin edin. Psikolojik olarak vücut üretime hazır olsun.
Smnrsmnr Kbetul ne yaparsanız yapın bol su için 💐 ben ekstra e bebekte milk tea var onu içtim. Dere otu çok yedim ve sürekli bebek emdikten sonra sağım yaptım. Biz de bir ara süt alerjisi olabilir dediler inek sütü alerjisi ben diyet yaptım tüm süt süt ürünlerini kestim yani hiç bir şey yiyemedşm sadece dere otu zeytin pirinç pilavı ve tavuk 😀 her şeyin içinde süt ürünü var. Ona rağmen azalmadı ama dediğim çayları çok içtim birde bol su ve sağım önemli. Birde çok emzirdim. Sür arz talep işidir ne kadar talep o kadar süt 💐