ilon allah yardımcınız olsun canım insalah . Benim oğlum 4.ay atağından sonra çok güzel uslanmıştı uykuları düzene girdi sabahları akşamları gittiğim yerlerde güzel duruyordu. Şu son 4 5 gündür aşırı mızmız huysuz salyalı ishalli hafif ateşli bebe oldu çıktı dedim kesin hasta olacak meğer dişmiş🤣